2024. december 04.
Dr. Szalay László polgármester közleménye

Mi a teendő a víziközmű-szolgáltató által kiküldött szerződéssel?

2013. november 19. kedd

A napokban a Dunaharasztin szolgáltató víziközmű-társaság, a DPMV Zrt. levelet juttatott el a háztartásoknak, melyben több pontatlanság szerepelt, ezért az önkormányzat vezetése lépéseket tett a helyzet tisztázására. Az alábbiakban dr. Szalay László polgármester közleményét olvashatják.

Tisztelt Dunaharasztiak!

Önök a napokban levelet kaptak a DPMV Zrt.-től, amiben a cég azt kéri, hogy a kiküldött szerződés-tervezetet annak kitöltése után vigyék be az ügyfélszolgálatra, és mellékeljenek bármilyen, a tulajdont igazoló okiratot is. Ezzel kapcsolatban többen keresték meg panasszal a polgármesteri hivatalt és személyesen engem is.

A levelet a cég az önkormányzattal és velem sem egyeztette, a panaszok pedig részben jogosak.
Tájékoztatást kértem a társaság vezetésétől, melyből az derült ki, hogy a közelmúltban lezajlott törvénymódosítások jelentős változásokat hoztak, kötelezően meghatározták számukra például a számlaképet, az azokon szereplő adatokkal együtt, a szerződések szükséges tartalmát, stb. A társaságnak pontos adatokkal kell rendelkeznie, ezért szükséges egy új szerződés megkötése.
A kiküldött levélben vannak azonban olyan elemek, amelyeket nem indokolt a lakosoktól bekérni. Ezért a következőkben állapodtam meg a DPMV Zrt. vezetőivel:


Amennyiben a kiküldött szerződés-tervezeten szereplő, előre rávezetett adatok nem térnek el a valós helyzettől, elegendő, ha aláírják azt, és postai úton visszaküldik a szolgáltatónak. Nem kell bemenni, és nem kell semmit csatolni.

Amennyiben a kiküldött szerződés-tervezet üres, azon adatok nem szerepelnek, elegendő, ha kitöltik és aláírják azt, majd postai úton visszaküldik a szolgáltatónak. Nem kell bemenni, és nem kell semmit csatolni.


Amennyiben a kiküldött szerződés-tervezeten szereplő, előre rávezetett adatok pontatlanok, vagy megváltoztak, akkor, és csakis akkor szükséges bemenni az ügyfélszolgálatra. Ebben az esetben vigyék magukkal a szükséges okiratokat (tulajdonos-változás esetén pl. tulajdoni lap, adásvételi szerződés).


Az ügyfélszolgálattal időpontot is tudnak egyeztetni, telefonon, vagy e-mailben.


Dr. Szalay László polgármester
 

Twitter megosztás Google+ megosztás