Tisztelt Dunaharasztiak!
A rendkívüli helyzetre való tekintettel szeretném Önöket tájékoztatni arról, hogy mindannyiunk egészségének megőrzése és a COVID-19 koronavírus fertőzés terjedésének lassítása érdekében a Dunaharaszti Polgármesteri Hivatal munkarendjét az alábbiak szerint megváltoztattam:
A Polgármesteri Hivatal online rendszerre áll át, amely azt jelenti, hogy a kollégák március 18. napjától visszavonásig otthoni munkavégzésre kötelesek. E körben a munkaköri leírásukban meghatározott feladatot a továbbiakban is kötelesek elvégezni. Ezáltal a feladatellátás zavartalanul működik tovább.
Kérek mindenkit, hogy kérdéseikkel, kérelmeikkel elsődlegesen telefonon, vagy bármilyen elektronikus formában keressék az ügyintézőket az alábbi elérhetőségek egyikén:
Titkárság
E-mail: titkarsag@dunaharaszti.hu
Hétköznap 8-12 óráig: 06-24-504-450
Papp Zoltánné: 06-20-915-5970
Nagyné Tóth Tünde: 06-20-418-7144
Döme Zsófia: 06-70-370-8737
Gazdasági iroda
- Számviteli csoport
E-mail: penzugy@dunaharaszti.hu
Gavaldiné Réder Henriett, gazdasági irodavezető: 06-20-915-5910
Pálfyné Gerstenbrein Erika, számviteli csoportvezető: 06-20-940-4614
- Pénzügyi csoport
E-mail: penzugy@dunaharaszti.hu
Nagyné Tóth Tünde, gazdasági irodavezető helyettes: 06-20-418-7144
Amsterné Balázs Krisztina, csekkbefizetés: 06-20-539-2197
- Adóügyi csoport
E-mail: ado@dunaharaszti.hu
Pátkainé Polányi Ágnes, adóügyi csoportvezető: 06-70-797-3657 (elérhető 03.24-től)
Balázs Krisztina, iparűzési adó: 06-20-940-4625
Műszaki iroda
E-mail:
Málnai Julianna, műszaki ügyintéző: 06-20-489-7732
Igazgatási iroda
- Szociális iroda: 06-20-583-9381
kovago.monika@dunaharaszti.hu
fulop.izabella@dunaharaszti.hu
- Anyakönyvvezető
Horváth Gézáné: 06-20-539-2304
horvathklari@dunaharaszti.hu
Bolla-Szirtes Ágnes: 06-70-797-3804 (elérhető 03.24-től)
szirtes.agnes@dunaharaszti.hu
Rendészeti iroda
Mátyás József, rendészeti irodavezető: 06-70-797-3802 (elérhető 03.24-től)
matyasjozsef@dunaharaszti.hu
Bihari Viktória: 06-70-797-3803 (elérhető 03.24-től)
bihariviktoria@dunaharaszti.hu
Tájékoztatom továbbá Önöket arról, hogy személyes ügyintézésre csak különösen indokolt esetben kerülhet sor. Amennyiben ez mégis szükséges:
- az anyakönyvvezető kolléga pénteki napokon 8-12 óráig,
- a szociális ügyintéző szerdán 8-12 óráig lesz elérhető,
- a Titkárságon minden munkanapon 8 – 12 óráig ügyeletet tartunk.
A Hivatal épületébe továbbra is kizárólag szájmaszkban, kézfertőtlenítést követően, a rendész kolléga előzetes tájékoztatását követően lehet belépni.
Köszönöm megértésüket és együttműködésüket!
Kiss Gergely jegyző