Könnyebbé, gyorsabbá válik az ügyintézés!

Az ügyfélkapu nyitásával rengeteg időt takaríthat meg

2009. december 14. hétfő

2010 januárjától a polgármesteri hivatal szolgáltatásai már nemcsak elérhetők elektronikusan az ügyfélkapuval rendelkezők számára, szinte a teljes ügyintézésre lehetőség nyílik

2010. január elsejétől jelentősen bővül Dunaharasztin az e-közigazgatás. Ettől az időponttól kezdve - a jogszabályi kötelezettségeknek is eleget téve - fokozatosan növeljük azon ügytípusok számát, amelyek esetében lehetővé válik az elektronikus ügyintézés teljessége. Ehhez szükség van a hivatal személyi állományának felkészítésére és a technikai feltételek megteremtésére. Ez néhány hetet igénybe vesz ugyan, de a szolgáltatás ezalatt fokozatosan bővül.

Mit jelent ez Önök, mint ügyfeleink számára? Papírmentes, otthonról történő ügyintézést, sok-sok idő megtakarítását, kényelmes ügyintézést.

Mi kell hozzá?

Önnek ügyfélkaput kell nyitnia az okmányirodán, amihez nem kell más, csak érvényes személyi igazolvány és egy létező e-mail cím. A részletekről itt tájékozódhat!

Twitter megosztás Google+ megosztás